onsdag 9 maj 2012

Inne i en ond cirkel!

Hej bloggen!
Nu har jag arbetat i 6 månader och det känns som att jag har hamnat i en ond cirkel. Det enda jag gör är arbeta. Och allt detta arbete gör mig väldigt trött. Arbetet jag utför är ytterst farligt också. här om dagen så fick en av mina arbetskamrater Charles allvarliga skador som näst intill kostade honom livet. Det mistag han gjorde var att han fastnade i ett av dom fritt snurrande fritt drivremmarna. Några veckor innan fastnade en av Charles förra arbetskamrater i ett kugghjul och han avled tyvär av sina allvarliga skador. Det här är bara ett av många döds fall som händer inom industrin just nu. Det är ett farligt arbete och det finns inte någon speciell skydds rustning i mot dessa allvarliga skador. Det gäller bara att vara fokuserad hela dagarna för att kunna undvika skador.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar